۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

هلاکت بیش از 100 شبه نظامی و نیروی ارتش اسد در عملیات های جماعت جبهة النصره

فرقان نیوز: جماعت جبهة النصره اطلاعات تعدادی از عملیات­های اخیر خود که منجر به هلاکت سربازان و افسران ارتش نصیری در اطراف حلب و درعا شد را منتشر نمود. اطلاعات این عملیات­ها در حالی منتشر می­شود که توطئه­های ائتلاف علمانی و شبه­نظامیان علیه مجاهدان همچنان ادامه دارد.


• هلاکت بیش از 30 سرباز در کمینی بر کاروان ارتش نصیری در اطراف حلب در جنوب شرق خناصر
هنگامی که اطلاعاتی از ورود غریب الوقوع کاروان ارتش نصیری به کوه أم ميال در جنوب شرق خناصر که مشرف به روستای قرباطیه در اطراف حلب شرقی است به ما رسید سربازان جبهة النصره بر خداوند متعال توکل نمودند و برای دفاع  و حمایت از دین و دفاع از ناموس مسلمانان آماده و بسیج شدند.

پس در روز یکشنبه 23 ذی قعده 1434 برابر با 29/ 9/ 2013 قهرمانان در این کوه­ها مستقر شدند  و رصد کردن بی­دینها را آغاز نمودند که در این هنگام چشم آنها به گروهی پیاده از مرتدان افتاد که در میان درختان در پای کوه ام میال در حال حرکت کردن بودند. پس آنها را رها کردند تا به مکانی برسند که راهی برای عقب­نشینی نداشته باشند و سپس شروع به هلاک نمودن آنها با تیربار سنگین 23 میلیمتری و 14.5 میلیمتری و دوشگا و بی کی سی نمودند که در این میان دست 30 تن از مرتدان به هلاکت رسیدند.

و برادران تا شب از این محل باز نگشتند تا این که مرتدان مجموعه­ای از سربازان خود را برای عقب کشیدن لاشه­ی برادرانشان به آنجا فرستادند و آنها گمان می­کردند که برادران از این محل عقب­نشینی نموده­اند پس چراغ­ها را روشن کردند و به دنبال اجساد می­گشتند پس مجاهدان به آنان با تیربار و سلاح­های خود حمله کردند و آنها را نیز به برادرانشان ملحق نمودند و میزان تلفات آنها در این عملیات در دسترس نیست.


• آزادی پایگاه فقیع واقع در شمال غربی درعا
در حماسه­ای جدید مجاهدان جماعت جبهة النصره با همکاری بعضی از برادران مجاهد جماعت احرار الشام اسلامیه به پایگاه "فقیع" واقع در شمال غرب درعا حمله کردند و به فضل خداوند متعال آن محل را در روز دوشنبه 24 ذی قعده 1434 برابر با  30/ 9/ 2013 کاملا آزاد نمودند.

این عملیات با هجوم برادر استشهادی ابو الیاس بر پایگاه دشمنان خداوند که خودروی بمب­گذاری شده خود را میان جمعی از آنان منفجر نمود آغاز گردید و سپس برادران به صورت مستقیم به این پایگاه که به موجب انفجار تخریب شده بود حمله کردند. بادران همچنین سربازهای طاغوت را که رمقی در آنها باقی مانده بود به هلاکت رساندند و این پایگاه با فضل و منت خداوند طی چند دقیقه به صورت کامل آزاد گردید.

نزدیک به 70 تن از شبیحه­های اسد در این پایگاه قرار داشتند که حتی یک تن از آنان زنده از آنجا خارج نشد و همچنین سه خودرو موجود در این پایگاه که برای حمایت از آنان آمده بودند منهدم گردیدند. یکی از این خودروها با آر پی جی و بقیه­آنان با تیربار هدف قرار گرفته بودند.

و خداوند بر بندگان مجاهدش منت نهاد و آنها غنائم زیادی را به دست آوردند که از جمله آنان خودروهای است که دوشگا بر آنها قراردارد و همچنین تعدادی صندق مهمات متنوع از جمله مهمات تیربار و کلاشینکوف بود.

همچنین در این عملیا سه تن از برادران به مقام رفیع شهادت رسیدند که یک تن از آنان امیر کل و یک تن دیگر امیر نظامی منطقه شمال غرب درعا و دیگری برادر استشهادیمان ابو الیاس بود. تقبل الله منهم

• بمباران روستای قرباطیه و تسلط بر هواپیماهای رژیم اسد در اطراف حلب شرقی
پس از این که یک کاروان بزرگ ارتش نصيری شامل 6 تانک و وسایل نظامی و خودروها به حومه روستای خناصر و به طور خاص به روستای القرباطیه در اطراف حلب شرقی رسیدند برادران آنچه از اسباب را که برایشان میسر بود گرفتند و به خداوند متعال توکل نمودند و در روز 25 ذیقعده 1434هـ برابر با 1/ 10/ 2013 حرکت نمودند و چشمان خود را به سمت قرباطیه باز نگاه داشتند و بر کوه قرباطیه که بر روستا مسلط است و همچنین در جاده میان آنجا و خناصر سنگر گرفتند و سپس نیروهای ارتش نصیری را با خمپاره مورد هدف قرار دادند سپس ارتش نصیری سریعا کمک هوایی را برای نیروهایش فرستاد که برادران با ضد هوایی بر آنها تصدی یافتند و خداوند ترس و رعب را در قلب دشمنانش قرار داد و آنها برادرانشان را از ترص دریافت ضربات مجاهدان تنها گذاشته و فرار کردند.

هیچ نظری موجود نیست: